אם אתם עדיין מדפיסים מסמכים ומשרבטים עליהם הערות בעט, ומתייקים מסמכים בארון תיקים מאובק ומגושם שגורם לכם לבזבז זמן על מציאת התיק הדרוש, מערכת CRM עוזרת לכם להפוך את המשרד לדיגיטלי ולהפחית את העלויות.
כי אנחנו משתמשים במדיה החברתית לפרסום העסק המקוון שלנו, אבל עדיין מייצרים כמויות גבוהות של פסולת נייר, שעולה לנו בזמן ובכסף. מחקר שנערך לאחרונה מצא ש-58% מהמשרדים באירופה עברו לשימוש במערכות דיגיטליות לניהול העסק, ושני אחוזים מהעסקים הפסיקו כליל להתנהל בתקשורת כתובה ביד בתוך הארגון ועם הלקוחות והספקים.
איך תיתנו שירות לקוחות ייחודי כשאתם מבזבזים זמן וכסף על תקשורת מסורבלת?
היתרונות של מעבר להתנהלות עסקית עם מערכת CRM הם:
- שיפור תהליכים עסקיים באמצעות גישה מהירה יותר לנתונים ואחזור מידה.
- שיפור תהליכי קבלת החלטות באמצעות גישה מהירה יותר לכל המידע הנכון.
- הענקת שירות לקוחות טוב יותר בזכות המידע הרלוונטי שניתן לאתר בקלות.
- הצוות משקיע פחות זמן בחיפוש מידע.
- עלויות תפעול נמוכות ויכולת משופרת לספק תשובות אמינות ומדויקות בזמן.
- חיסכון בעלויות ניירות, ארונות אחסון, וטיפול ברשומות נייר.
כל יוזמה מתחילה עם אדם אחד ואנחנו רוצים לשתף אתכם בשמונה טיפים שיעזרו לכם לארגן את יום העבודה שלכם ולהפוך את הארגון שלכם לדיגיטלי.
שולחן עבודה מסודר ומאורגן
הופך את העבודה ליעילה הרבה יותר, וכשכל העובדים מקפידים על הטיפ הזה, סביבת העבודה מאופיינת בפחות מתחים.
אם עד היום חשבתם שפיתחתם שיטות עבודה טובות המבוססות על כתיבה במחברות, היום אתם מוזמנים להצטרף לשירותי מערכת CRM כדי לנצח בעולם הדיגיטלי, כי המערכת עוזרת לכם לתכנן ולנהל את כל יום העבודה שלכם.
תכנון קדימה של המשימות והפעילויות
כשיש לכם הרבה משימות על סדר היום, אי אפשר לעשות הכול בבת אחת. דפדוף ביומן שלכם למציאת המשימות המתוארכות למועד רחוק יותר, מקשה עליכם לערוך סדרי עדיפויות במשימות ולשמור "חלונות" זמן פתוחים למשימות דחופות או שאינן צפויות.
חיבור משותף ללוחות זמנים
ארגון לוח הזמנים והמשימות במערכת CRM מאפשר למנהלים לעקוב אחר התקדמות ביצוע המשימות של העובדים ולראות בזמן אמת את לוחות הזמנים שלהם על מנת לארגן את העבודה באופן יעיל ונוח יותר. ניתן לשנות את הגדרות הפרטיות בהתאם לצורך.
נפרדים לשלום מלחצן 'הדפס'
אין צורך יותר להדפיס כלום, וזהו כמובן חיסכון משמעותי בעלויות נייר, יצירת מסמכים, ודואר. כל "הניירת" המשרדית מוזנת למערכת CRM ונשמרת בתיקיות אלקטרוניות מאורגנות.
שיתוף אלקטרוני
מערכת CRM ניתנת לשימוש בחדר פרויקטים חיצוני כדי לשתף מסמכים ודואר אלקטרוני. לאחר מכן יהיה לכם את כל המידע מאוחסן במקום אחד. בנוסף, אתם חוסכים זמן מיותר במשלוח דואר אלקטרוני לצוות האחראי על ביצוע הפרויקט, ואתם יכולים לתעדף משימות כ"חשובות" כך שלא ילכו לאיבוד בין מאות הודעות הדואר האלקטרוני שהעובדים מקבלים. ואין צורך להזכיר שכשחוסכים זמן, חוסכים יותר כסף.
שימוש בתבניות אלקטרוניות
ארגונים רבים משתמשים הרבה בתבניות אישיות של מערכת CRM ליצירת הצעות מכירה, פרסום הזמנות וצורות אחרות של תקשורת. אם אתם מייצרים ספריה אלקטרונית זמינה לארגון, לא רק שתחסכו זמן, אלא גם כסף.
כל עובד יכול להתמקד במשימה המקורית שלא, ולא לבזבז זמן "בהמצאת" תבניות חדשות. יתרון נוסף הוא שאתם מבטיחים פרופיל אחיד לתקשורת העסקית שלכם ומוודאים שהניסוח הוא בהתאם למדיניות החברה, אשר חשובה, למשל, כשמדובר בהצעות מכירה.